Tuesday, October 5, 2010

Milo Nuggets

Haih!Aku minum milo sejak tadika lagi, Milo ni mengingatkan aku waktu sekolah rendah dulu, kalau lori Milo datang kat skolah, cepat2 aku berlari pegi kat lori tu sampai terlanggar bunga kat tiang bendera!hahaha!sedap wooo! air dia tu!mmg kaw!tapi x puas,sebab diarng bagi punyala ciput! mcm nak bagi minum kucing jer, aku x puas hati, terus aku pg kantin, mintak gelas ngan mak cik kantin!puas ati aku minum!menambah2 plak tu, kecik2 kan, nak malu haper!haha!panjang lebar aku bercerita nih, bknnya aku nak tunjukkan air Milo tu pun, haha!Video ini kali, adalh Milo Nuggets!Produk coklat dari Nestle, sedap mmg berkata2, bila digigt rangup, bila terkena lidah mencairlah ia.. ..er..haha..merapu jer aku nih!wokeh henjoy!

3 comments:

  1. LLetak milo dalam plastik, tutup, pastu tebuk lubang bnyk2 pakai jarum, alas ngan kain, pastu seterika...jadila kepingan milo...hehe..penah buat x?? kalau x, boleh la try...huhu

    ReplyDelete
  2. Wow!!Kreatifnyer!!!x pernah buat pun!Mesti sedap dan rangup tuh!!nyum2...

    ReplyDelete
  3. ni bukan mcm pilo paket tu kite tebuk lubang2 letak kain alas n seterika? result memang sedap. been doing that sejak f2. milo je yg jadi lau wat cmni! nestum x jd. :D

    ReplyDelete